Jika Ini Hakikatnya...


Cinta datang
Tanpa diundang
Seumur masa tercipta

Dia datang bagai sakti
Bagai menyaksi mekar
Kembang pagi

Cinta datang
Dengan senyuman
Panasnya membakar mentari

Wajah yang tergambar
Tak akan terpudar
Dari hati insan yang fana ini
Fana ini

Tak mungkin mentari
Akan terus sembunyi
Tiada sempadan
Tak bisa ku lewati

Jika ini hakikatnya
Aku serahkan jiwa dan ragaku
Menantimu walau sengsara
Jika ini ketentuannya

Jika ini hakikatnya
Aku serahkan jiwa dan raga
Jika ini ketentuannya
Kau kan jadi milikku jua

OST Puteri Gunung Ledang, Siti Nurhaliza & M. Nasir

Hakikatnya.. permohonan saya untuk bertukar kolej yang lebih dekat dengan Abang telah ditolak. Hakikatnya, saya perlu tunggu lagi. It's ok :)

Thursday, July 09, 2009

6 Comments:

Nora said...

kuciwanya :'(
takpe lar.. mudah-mudahan kesabaran yan akan beroleh kebaikan di thn akan dtg..

Humyrah said...

Saya takkan putus asa!

lisa said...

mmg tak putus asa tapi putus urat la nak berulang alik...sabar je lah...

Humyrah said...

kak ja >> putus urat ketawa dengan kau la kak!

Opie said...

lom de rezeki lagi tuh...cube lagi..hehehe

Humyrah said...

kak opie >> doakan la rezeki tu cepat datang. hehe huhu..

 
.:: cerita hamba ::. - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger