Stress Sekali

Peperiksaan Sem 1 baru berlalu. Walaupun 2 paper saja, tapi kerana dah lama tak attend final, saya rasa macam susah. Ditambah dengan kesibukan kerja; assignments yang perlu dihantar, kerenah Afif dan macam-maca lagi. Saya rasa..

Saya stress buat pertama kali. Kerja dan study.

Migrain berhari-hari. Muntah-muntah. Dan sakit dada. Sakit hingga saya tak boleh bergerak. Kata doktor "U dah sampai limit. Dapatkan rehat,"

Berhari-hari saya tidur hingga 3-4 pagi. Bila nak rehatnya? Saya kata pada diri sendiri 'Benda ni sekejap je. Selepas weekend ni, habis je final ni, saya akan OK. Saya akan happy bila kenangkan bahawa final sudah berlalu.'

Alhamdulillah. Semua sudah BERES!!!

Mak aii... dasat gila hidup saya. Tapi saya rasa seronok sangat.. Saya tak menyesal begini, saya akan hadapi dan tangani dengan lebih hebat lagi! Terfikir apakah result sem ni...

Monday, May 11, 2009

2 Comments:

Nora said...

syabas yan.. mampu tangani stress :)
kalo dah smpai tahap max tu, dptkan rest. jgn smpai sakit ok..

Humyrah said...

Terima kasih. Baru2 ni saya jumpa doktor, katanya softbones saya meregang bila stress. Sebab tu sakit dada. Katanya benda tu selalu berlaku pada women 20s-30s. Legalah dia kata macam tu.

Sekarang sudah happy..

 
.:: cerita hamba ::. - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger