Konsert SATU Siti Nurhaliza


Saya baru je beli tiket untuk konsert beliau di Istana Budaya. Yang tak best tu, harga tiket yang medium semua dah sold out. Maka saya telah pun mencipta sejarah dan rekod yang tersendiri. (puasa penuh Rejab-Syaaban untuk ganti duit woo..isk..)

Saya bukan peminat beliau yang fanatik. Tapi rasa macam nak tengok konsert tu kali ni. Sebelum ni saya pernah ke konsert beliau yang free di Bukit Jalil dulu.

Kali terakhir ke Istana Budaya rasanya masa pementasan Tun Perak (Jehan Miskin dan Fasha Sandha). Masa tu Afif pun tak lahir lagi. Teringat bagaimana saya dan Abang pergi ke belakang dan terserempak dengan Jehan. Dia yang guide arah ke surau.

Well saya harap Istana Budaya hasilkan persembahan yang berbeza..

Tuesday, May 26, 2009

2 Comments:

Nora said...

bila konsertnya yan? hehe, saje je sibuk. x bape minat dia pun.

Humyrah said...

konsert dari 26-28 jun. yan pun x berapa minat, tp kat malaysia ni rasanya konsert dia yg paling berbaloi. pergipun dengan family..

 
.:: cerita hamba ::. - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger