Virus Tag Berjangkit!

Saya kena tag dengan seorang kawan lama. Senior di asrama waktu sekolah dulu sebenarnya. Datang je blog ni terus tag.. Senyum. "Hi, Kak Nana.. My life is great, thank you for asking.." Gurau je ya.

Saya kena tag, soalan-soalan interview. Ehem, masih glamourkah saya?

1 minit yang lalu, apa anda buat.
Saya baca blog Kak Nana, nak faham tag ni berkenaan apa..

1 hari yang lalu, apa anda buat.
Maksudnya, seharian ke? Saya banyak berkemas untuk pindah rumah. Seharian juga saya bermain dengan Afif. Berjoget dan main lego.

1 hari lagi apa anda akan buat.
Esok pagi, angkut barang dan pindah ke Pasir Gudang. Selamat tinggal Lembah Klang!

1 orang yang terakhir menelefon kamu.
Baru tadi Pengarah Kolej menelefon saya. Dia offer rumah sewa di Pantai Pontian. Saya masih memikirkan tawaran beliau. Dia seorang yang bersungguh-sungguh dan komited.. Rasa tak sabar bertugas di bawahnya.

1 makanan yang baru dibeli.
Saya tak beli, Abang yang beli. Dia beli nasi lemak kosong, saya goreng telur..

1 barang yang baru hilang.
Brooch warna silver yang berharga RM15.00 Itu lah brooch yang paling mahal yang saya ada. Saya tahu ni mesti kerja Afif.. AFIF!!!!!

1 cerita yang baru ditonton.
Err bola dianggap cerita tak? Kalau ya, saya baru tonton Spain vs. Russia pagi tadi. Okey, okey, DVD Kung Fu Panda..

1 hal terakhir yang digossipkan.
Dengan siapa lah saya nak bergossip, dengan abang kot.. Gossip tentang rumah baru kakak ipar saya.. (itu dikira gossip ke..?)

1 kata yang ingin diluahkan.
Saya nak luahkan kepada Ayah Cik dan Cik Nah saya, betapa saya sangat terhutang budi dan sayang kepada mereka. Mereka BANYAK membantu saya.. Tapi saya segan nak cakap. Hanya mampu doakan. Sudah tentu saya akan sentiasa rindu mereka di Johor nanti.

1 buku yang sudah dibaca.
Banyak. Nak yang mana? Hmm baru-baru ni saya baca semula The Da Vinci Code oleh Dan Brown.

1 penyakit yang sering datang.
1 Penyakit ni. Sakit rindu.

1 keinginan.
Tinggal bersama Abang. Mungkin lepas 3-4 tahun baru dapat semula.

Mangsa tag
Tiada. Saya bukan pemangsa. Hahahahahahaha..Oh kejap, saya nak tag Abang

Friday, June 27, 2008

6 Comments:

zahidah seran said...

waaahh..nak pindah pasir gudang?
kat mana?
saya rindu pasir gudang!!!

Humyrah said...

Mrs Redzuan, saya mungkin berpindah ke Pontian pula. Pengarah KKTP menelefon saya tadi, offer rumah sewa dekat dgn kolej. 'Jalan kaki saja pergi kerja' katanya. Saya sedang menimbang tawaran itu.

Boleh jimat besar kalau jalan kaki je kan..

Frozen said...

ko dah bace angel and demon? kesinambungan the da vinci code...oke jugak la..aku tiap kali bace je mesti tetidor...citer tu yg boring ke @ mate aku yg suke tido..kekekekeke

Humyrah said...

ben >> ahahaha.. yeke kau tidur? kau kena baca sampai habis.. aku tak bole komen banyak, nanti kau dah tau, kau tak habiskan pula. Habiskan dulu..

Nora said...

suke aaar tag camnih. very simple.. sume 1! hehehe, tp wat masa ni xnk wat dulu lar. tgh 'catching up' blog2 setelah seminggu kutinggalkan internet :)

Unknown said...

Selamat tinggal lembah klang... macam sedih je bunyi..!!

 
.:: cerita hamba ::. - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger