Galeri Gembira

Antara gambar-gambar Afif yang sentiasa buat saya ceria dan gembira semula. Saya letak yang terkini saja.


Hasil kerja Abang. Haha..


Dalam kereta, tempat duduk belakang, bermain, berselimut sambil bebaring.


Dalam kereta, tempat duduk belakang, berselimut dan tidur!


Solat apakah?


Oh tertidur!


Apa motif bergambar di sini? :p


Muka nakal.


Hasil kerja Afif pula. Selalunya saya suruh dia kemas balik. Serabut betul.


Dengan kawan baiknya, Yaw-yaw the Cat.


Afif memimpin moyangnya (Tok) melawat rumah seorang saudara
semasa hari raya haji tahun lepas. Tok memakai tongkat bila berjalan.
Tengok kaki kiri Afif. Masa ni Afif tergelincir sikit..


Afif bawa sepupunya, Izah. Teringat bagaimana Afif
berkali-kali minta seorang adik.


"Mama, mama tengok Afif buat ni!"

Sedih dan terkilan. Kurang mood untuk menulis. Daripada saya bercerita tentang keburukan orang yang menyakiti saya, lebih baik letak sesuatu yang menggembirakan semula. Harapnya orang tu berubah. Ya Allah, gantikanlah perasaan sedih ini dengan sesuatu yang jauh lebih baik..

Thursday, October 15, 2009

5 Comments:

Anonymous said...

yan jgn sedih2... jgn ingat hal keje bila balik umah n tatap je muka afif sure ilang rasa sedih... InsyaAllah bila abis dugaan ni yan akan rasa gembira seperti sedia kala...

-k.liza comey- (wah!)

Nora said...

hadoiii.. sgt kelakar lar afif nih. kreatif betul uols nih.

hmm... siapapun 'dia' itu, harapnya satu hari akan menerima balasan kerana 'menindas' perasaan org lain.

Humyrah said...

kak liza comey (hah?) >> terima kasih la kak.. kau lah tempat mengadu walaupun kau jauh berbatu-batu..

kak nora >> biasanya amin yg rajin amik gambar. pastu edit dgn mcm2 gaya. tengok pun nak tergelak..

Unknown said...

saya paling suka gambar terakhir... sangat superhero...

Humyrah said...

MR RIZAL >> ITU SEBAHAGIAN DARI SIFAT HEROICNYA..

 
.:: cerita hamba ::. - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger