Maaf...

Selamat Hari Raya kepada semua. Mohon maaf atas segala dosa.

Saya telah bercuti selama 2 minggu.. raya sakan. Kembali bertugas selama seminggu (sekarang ini), kemudian diminta menghadiri Kursus Induksi di Sungai Petani selama seminggu.

Saya tak sempat untuk update blog dalam 3 minggu ni!

Macam-macam nak diceritakan, tapi akhirnya nak balas komen pun belum tentu sempat... :(
Kebiasaannya saya hanya memblog di waktu rehat sahaja, tapi sebab waktu rehat pun dah jadi waktu kerja.. haiiiii.....

Maaf sekali lagi. Jumpa minggu depan nanti ya..

Monday, October 20, 2008

6 Comments:

♥ Mrs. C ♥ said...

Selamat Hari Raya Yan - dr kami sekeluarga..

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Eid Ul Fitri. Maaf Zahir Dan Batin.

Nashrin said...

Salam Yan,hai lama aku x singgah sini kan.Aku mesti terharu kalau masuk blog ni.hahah.comeyla afif.ishhhh..oh ye.singgah2la di blogku nanti.heheh.

Nora said...

miss ur writing dear... huhu!

Naa..a said...

hai yan, jumpa agi esok. kak ros la

Naa..a said...

emm.yan tempoh je, selepas kita berjaya menempohnya kita rasa satu kepuasan.

 
.:: cerita hamba ::. - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger