Selamat Datang Ke Dunia Pendidikan!

SMS di awal pagi rupa-rupanya dari Amni. ‘Saya sekarang jadi tutor di UDM’ katanya. Seronok saya mendengarnya. Begitu juga dengan Kak Teh. Sekarang dia pun dah jadi pensyarah. Alhamdulillah. Tahniah kepada dua beradik ini.

Ramai kalangan kawan-kawan saya menjadi pendidik. Saya sendiri rasa teruja. Ada yang mengeluh kerja banyak, ada yang seronok menimba pengalaman baru. Saya harap saya jadi seperti mereka juga nanti. Just a matter of time.. InsyaAllah!

Oh ya, ni gambar siapa ya?



Fernando Torres datang ke Malaysia ke?......

Friday, January 11, 2008

2 Comments:

Unknown said...

torres pakai no 9 ke??

Humyrah said...

ya, torres replace robbie fowler ..

 
.:: cerita hamba ::. - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger