Sedikit Kemaskini

Assalammualaikum.

Banyak perkara telah berlaku. Rasa sukar untuk update semuanya sekaligus. So this a quick update.

- Sudah 3 minggu saya berulang kali demam. Batuk dan selsema tidak berhenti hingga kini. Sukar tidur dan bersuara.

- Abang sudah ditawarkan bekerja di tempat beliau ditawarkan masters. Alhamdulillah, rezeki semakin melimpah ruah. Dan rezekinya sungguh tidak disangka-sangka. Bagi saya, ia bagaikan keajaiban.

- Saya sudah membuat detail scan pada baby yang dikandung. Tulang dan pembesaran yang sangat baik. Kebetulan Dr Pakar O&G itu adalah kawan kepada kakak ipar, maka segalanya telah diketahui termasuk jantina bayi. Syukur Alhamdulillah, bebas dari abnormalities.

- Sedang menunggu jawapan pertukaran pensyarah. saya mengharapkan pertukaran untuk bersama Abang di Bangi/KL/Lembah Klang.

- InsyaAllah akan ke Beijing selama seminggu akhir tahun ini.

- InsyaAllah akan ke Thailand (Krabi) pada awal tahun depan.

Tuesday, June 08, 2010

3 Comments:

saisyahk said...

Salam,
Take care of yourself and baby too. skrg mmg tgh musim kan...

cik daisy said...

alhamdulillah sumenye.. rezeki baby baru gak :)
amin dpt keje kat mane? johor gak ke?

Humyrah said...

Aisyah > Waalaykumussalam. Anak aku pun kena jugak. Kesian kat dia.

Cik Daisy > Kehadiran baby memang memberikan rezeki. Masa anak 2nd dulu, saya dapat kerja. Sekarang ni giliran Amin pulak. Dia kerja di MPOB Bangi (hq), tempat dia buat masters dulu. Di mana2 pun ada MPOB tp biarlah saya menyusul ikut dia. Family semua pun di Klang Valley. Husband-wife jadi government servant!

 
.:: cerita hamba ::. - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger